Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Střítež / Asistent(ka) obchodního oddělení

Asistent(ka) obchodního oddělení

TEDOM a.s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent(ka) obchodního oddělení. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je TEDOM a.s. - provoz Třebíč, Hrotovická-Průmyslová Zóna č.p.160, okres Třebíč. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.10.2023. Další informace Vám poskytne Zdeňka Malá, , tel.: 724 535 599, e-mail: zamestnani@tedom.com.

Zaměstnavatel: TEDOM a.s.
Místo výkonu práce: Střítež
Platové ohodnocení: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Máte zkušenosti z mezinárodního prostředí? Pohybujete se v oblasti podpory obchodu nebo obdobného oddělení ve výrobní společnosti? Cítíte se dobře při koordinaci aktivit spojených s jednáními v úrovni manažerů a ředitelů? Pak hledáme právě Vás! Pro obchodní oddělení v rámci skupiny TEDOM hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí plynulý chod úseku obchodu v rámci celé skupiny.
Co bude vaší náplní práce?
" Podpora procesního řízení obchodního oddělení
" Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
" Kontrola evidence obchodních příležitostí
" Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
" Koordinace při přípravě reportingů za obchodní oddělení
" Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
" Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
Co k této pozici budete potřebovat?
" SŠ, nejlépe ekonomického/obchodního směru
" Praxe na obdobné pozici podpory manažerů
" Základní znalost principů účetnictví
" Uživatelská znalost programů MS Office - Word, Excel, Power point
" AJ - min. na úrovni B2 (komunikace s obchodními zastoupeními v zahraničí)
" Výborné komunikační a organizační schopnosti
Co u vás oceníme?
" Řidičský průkaz sk. B
" Pečlivost, samostatnost, koncepční přístup k práci
" Zkušenosti s aktivní účastí na interních jednání
Co vám za to můžeme nabídnout?
Flexibilní pracovní dobu, také pestrou náplň práce, při které můžete využít organizační schopnosti. Součástí pracovního vybavení pozice Asistent/ka obchodní divize je mobilní telefon a notebook.

K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování, 3 sick days, 25 dnů dovolené, MultiSport karta, možnost osobního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy, výhodná nabídky elektřiny a plynu, odměna za doporučení zákazníka, zvýhodněné služby našeho mobilního operátora, permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů, dárek při významných životních událostech, nabídka firemních akcí a mnoho dalších příjemných drobností, abyste se u nás cítili dobře.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
- Přidat se k nám můžete ihned, případně se můžeme na termínu nástupu dohodnout
- Místo výkonu práce Třebíč

Pokud vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj stručný životopis na emailovou adresu zamestnani@tedom.com. Případně nás kontaktujte na telefonním čísle 724 535 599.

První kontakt

Kontaktní osoba: Zdeňka Malá
Telefon: 724 535 599
E-mail: zamestnani@tedom.com

Referenční číslo ÚP: 17327550769
Poslední aktualizace: 6. 9. 2023

Podobné pracovní nabídky

Střední škola řemesel a služeb Moravské Budějovice – Moravské Budějovice
2. 10. 2023 · 23 000 – 29 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 4.10.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů