Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Střítež / Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

TEDOM a.s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Odborní administrativní pracovníci a asistenti. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 30 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je TEDOM a.s. - provoz Třebíč, Hrotovická-Průmyslová Zóna č.p.160, okres Třebíč. Nástup možný od 1.6.2024. Další informace vám poskytne Zdeňka Malá, tel.: 953 311 003, e-mail: zdenka.mala@tedom.com.

Poznámka zaměstnavatele

Je pro vás výzvou se stát pravou rukou obchodního ředitele v úspěšné společnosti? Troufnete si převzít zodpovědnost za sběr dat, komunikaci s obchodníky a přípravu podkladů a prezentací pro svého šéfa? Být skutečnou podporou svým kolegům? Baví vás práce s daty a čísly? Ano? Pak nám o sobě dejte vědět. Hledáme organizačně a komunikačně zdatnou kolegyni či kolegu pro obchodní úsek, která/ý zajistí plynulý chod úseku v rámci celé skupiny TEDOM.
Co bude vaší náplní práce?
• Podpora procesního řízení obchodního oddělení
• Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
• Kontrola evidence obchodních příležitostí
• Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
• Organizační zajištění reportingů za obchodní oddělení
• Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
• Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
Co k této pozici budete potřebovat?
• SŠ, nejlépe ekonomického/obchodního směru
• Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint
• AJ – min. na úrovni B2 (komunikace s obchodními zastoupeními v zahraničí)
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
Co u vás oceníme?
• Praxe na obdobné pozici podpory manažerů
• Základní znalost principů účetnictví
• Řidičský průkaz sk. B
• Pečlivost, samostatnost, koncepční přístup k práci
• Zkušenosti s aktivní účastí na interních jednání
Co vám za to můžeme nabídnout?
• Flexibilní pracovní dobu a pestrou náplň práce, při které můžete využít organizační talent a zúročit ekonomické znalosti. Pomůžeme vám s rozvojem vaší angličtiny, bude-li potřeba. Nedílnou součástí vašeho pracovního vybavení je mobilní telefon a notebook.
• Finanční odměna při splnění ročních výkonnostních cílů
• K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování 3 sick days 25 dnů dovolené MultiSport karta možnost osobního rozvoje a vzdělávání jazykové kurzy výhodná nabídky elektřiny a plynu odměna za doporučení zákazníka káva na pracovišti uvítací balíček pro nové zaměstnance dárek při významných životních událostech nabídka firemních akcí zvýhodněné služby našeho mobilního operátora permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
• Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu nástupu můžeme dohodnout.
• Vaší pracovní základnou bude kancelář v Třebíči.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: TEDOM a.s.
Místo výkonu práce: Střítež
Platové ohodnocení: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.6.2024
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Zdeňka Malá
Telefon: 953 311 003
E-mail: zdenka.mala@tedom.com

Referenční číslo ÚP: 17427450778
Poslední aktualizace: 19. 4. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 21. 5. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů